Eile algas sotsiaalkampaania “Kaunis naine on kaine. Ütle alkoholile ei!”.

Liivi Å ein
EPL

Haigekassa sotsiaalkampaania on suunatud 25–50-aastastele naistele, sest erinevate uuringute põhjal on alkoholi liigtarbimine naiste seas kasvanud. Eesmärk on teadvustada alkoholi liigtarbimise kahjulikku mõju tervisele, aga ka välimusele, enesehinnangule ja eneseteostusele.

“Meeste alkoholismist on palju räägitud, aga see tendents süveneb ka naiste hulgas. Kõik algab kergest tipsutamisest. Need võivad olla üksikemad või muude probleemidega naised, kes arvavad, et igaõhtune klaas või paar veini ei tee midagi,” põhjendas haigekassa kampaania ideoloogiat koordineerijafirma Referents OÜ tegevjuht Ilona Laido.

Haigekassa rahastatud kampaania koosneb välireklaamist, tele- ja raadioklippidest, koolidele on tehtud õppefilm, õpetajad saavad õpetajaraamatu, perearstid trükise.

Viies Eesti linnas on väljas kahe kujundusega välireklaamiplakatid “Joomine teeb naise koledaks” ja “Kaunis naine on kaine”. Reklaami näeb ka ühissõidukites. Erakanaleis jookseb 20-sekundiline Punamütsikese teleklipp. “Peategelased on samad, aga muinasjutt on pea peale pööratud,” ütles Zavodis tehtud klipi kohta Marek Reinaas.

“Naise väline ja sisemine ilu on väga delikaatne, ent sihtrühma jaoks tähtis teema. Alkoholi liigtarbimisega seotud terviseprobleemid paistavad nii tipsutajale kui ka tema lähedastele silma eelkõige muutunud välimuses. Kui üks kaunis daam on end koledaks joonud, siis võib juhtuda, et teda ilusaks juua ei ole enam võimalik,” ütles Reinaas.

“Mõnikord tuleb näidata, kui kole võib naine olla. Olgu see kampaania šokeeriv,” põhjendas Laido iluaspektile rajatud reklaamikampaaniat.

One thought on “Eile algas sotsiaalkampaania “Kaunis naine on kaine. Ãœtle alkoholile ei!”.”

Kommenteerimine on suletud.