Juvente osalemine Active`i suvelaagris ja kongressil

Juuli viimasel nädalal osales neli Juvente Eesti liiget Poolas Gródek nad Dunajcem’is toimunud Active`i suvelaagris Time for Color 2016 ja organisatsiooni kongressil. Laagri puhul on tegemist igasuviselt toimuva üritusega, mis toob hariduslikel ja meelelahutuslikel eesmärkidel kokku noori kõikidest Active’i liikmesorganisatsioonidest üle terve Euroopa. Active’i kongress on iga kahe aasta tagant toimuv suur nõupidamine, kus tehakse kokkuvõtteid eelnevatest aastatest, hinnatakse juhatuse senist tööd, pannakse paika uued eesmärgid, võetakse vastu uusi liikmesorganisatsioone ning valitakse uus juhatus järgnevaks kaheks aastaks. Sellel aastal osalesid meie organisatsioonist Active`i suvelaagris ja kongressil Kristina, Keit, Triinu ja Indrek, kellest esimene oli üks senise Active juhatuse esindajatest ning ülejäänud Juvente Eesti eest väljas.
Kuna igaühe jaoks oli seekordne laager mingis mõttes uus kogemus, on kõigil jagada ka värvikaid emotsioone endi kogetust:

Triinu, kes on kogu organisatsioonimaailmas alles uus tulija leidis, et Time for Color oli laager täis tohutult erksavärvilisi (reede õhtuks juba sõna otseses mõttes) ja entusiastlikke noori. “Kongressi tõttu polnud ilmselt Active’i ja IOGT Poland’i harivates, aga ka lõbusates töötubades just palju osalejaid, kuid seda tõhusam oli see eest seal kogetu ja jäi aega ka muutliku, kuid suurepärase ilma nautimiseks. Ja mina jäin 110% rahule kogetu ja uute tutvustega!”

Keidi jaoks oli Time for Color suurepärane, tema jaoks esimene, Active’i kongressi ja suvelaagri kogemus. “Kongressi tihedad arutelusid ja otsuseid täis päevad olid sobivalt läbi põimitud erinevate lõbusate kui ka harivate tegevustega. Kuigi kongressi kõrvalt oli vähe võimalust töötubades osaleda, olid need vähesedki kasulikud, kaasavad ning mõtlema panevad. Ãœldkokkuvõttes väga asjalik nädalake inspireerivate inimeste seltsis.”

Indreku jaoks tähendas Time for Color enamuse ajast kongressil veetmist ning vabal ajal sportimist. “Oli hariv, kasulik ning mõnikord ka frustreeriv õppida kuidas Active’i sisene demokraatia ning tegevussihtide paika panemine käib. Tulid välja mõned erinevused erinevate liikmesorganisatsioonide vahel, aga ka kohatised suured sarnasused, näiteks väikeste organisatsioonide sarnased toimetuleku raskused. Kokkuvõtvalt oli tegu väga toreda ja kasuliku üritusega, kus osalesid noored, kes tavad maailma paremaks muuta!”

Kristina jaoks oli Time for Color tema viies suvelaager ja kolmas kongress. “Kuna olin tol hetkel viimast nädalat Active`i juhatuses, siis nägin kogu üritust pigem korraldaja silmade läbi. Kuigi aastad mööduvad ja inimesed muutuvad jääb Active`i hing ikka samaks. Iga suvelaager/kongress on kogemusterohke ja meeldejääv. :)”

Kristina poolt tehtud Active`i suvelaagri ja kongressi pilte saab vaadata SIIT.

 

 

“Zoom in Media” projekti materjalid

Kõigile kes on hakanud huvituma meie projektist „Zoom in Media“.
Mobiilirakenduse kasutamise õpetuse võib leida aadresilt:
http://tinyurl.com/ZiMRakendus
Peale mobiilirakenduse kasutamisele võtmist sisesta palun oma kontaktandmed siin, sest parimatele on välja pandud ka auhinnad:
http://tinyurl.com/zimkontakt
Meie Facebooki leht:
http://tinyurl.com/Juvente-Eesti
Inglise keeles on lisainfot projekti kohta ning ka teiste riikide tulemusi võimalik näha järgneval veebilehel:
http://www.activeeurope.org/index.php/zoominmedia.html

Kui sul on küsimusi, võid alati pöörduda meie poole aadressil zimestonia@gmail.com

Ãœritus Facebookis.

Võimalus osaleda projektis “Zoom in Media”

Sellel aastal on Juvente kaasatud rahvusvahelisse projekti “Zoom in Media” (ZiM). Projekt võimaldab noortel tajuda, kui palju alkoholireklaami neid ümbritseb ja igapäevaselt mõjutab ning võimalust jagada saadud teadmisi alkoholipoliitika mõjutajate ja teiste ühiskonnaliikmetega.

ZiM projekti raames pakume noortele ligipääsu spetsiaalselt projekti jaoks loodud mobiiltelefoni rakendusele, mille noored endale alla laevad. Kui nende vaateulatusse satub mõni alkoholiga seotud reklaam, teevad osalejad sellest pilti, laevad rakenduse abil üldisesse andmebaasi ning vastavad rakenduses olevale lihtsale küsimustikule, mis puudutab konkreetselt seda reklaami.

Projekti lõpptulemusena analüüsime kogutud materjali ning korraldame avatud ümarlaua, kuhu kutsume erinevaid osapooli arutlema Eestis kehtiva alkoholipoliitika ja toimiva alkoholireklaami piirangute ja eetika üle.

Kui oled vanusevahemikus 14-30, tunned huvi ZiM projektis osalemise vastu ja soovid selle kohta rohkem infot saada, siis võta meiega ühendust zimestonia@gmail.com

 

eucam logo mobile